FORUM.GSMCENTER.PL - Twoim Forum GSM  
Rejestracja FAQ Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

  
Wróć   FORUM.GSMCENTER.PL - Twoim Forum GSM > GSM Mania > Symbian S60v3 - (os9.1/os9.2/os9.3) > Pomoc
Przeładuj stronę Plik jar. jak instalowac ?

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Plik jar. jak instalowac ?
stare
  (#1)
Zelnien Offline
Nowy
Zelnien na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 2
   
Domyślnie Plik jar. jak instalowac ? - 08-08-08, 11:42

jak zainstalowac gre w pliku jar?
za pomoc dziekuje!
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#2)
Ziom73 Offline
Bywalec
Ziom73 na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 163
   
Domyślnie 08-08-08, 11:44

Klikasz prawym przyciskiem na amplikacje Otwórz za pomocą >> Nokia Application Installer. I masz !
Pozdro
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#3)
Zelnien Offline
Nowy
Zelnien na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 2
   
Domyślnie 08-08-08, 11:47

wszystko juz dziala dziex piffko dla ciebie !! lol szybko odpisujecie xD Dziex. tylko pare razy kliknelem 'odswiez' i mam 8-)
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#4)
Ziom73 Offline
Bywalec
Ziom73 na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 163
   
Domyślnie 08-08-08, 11:50

Niema sprawy
Pozdro ;-)
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#5)
darek1609 Offline
Aktywny
darek1609 miluśiński,do rany przyłóżdarek1609 miluśiński,do rany przyłóżdarek1609 miluśiński,do rany przyłóżdarek1609 miluśiński,do rany przyłóż
 
Postów: 481
Model Telefonu:
Nokia N95 8GB
   
Domyślnie 11-08-08, 00:59

lub jeśli uzywasz programu x-plore, klikasz na pliku jak i dajesz uruchom przez system i instalujesz


::N-Gage darek1609
N95 8GB + E50 2GB
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#6)
rex_23 Offline
Nowy
rex_23 na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 16
   
Domyślnie 16-08-08, 11:46

Ja mam pytanko jak zinstalować temat w formacie thm na tela???
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#7)
marek2 Offline
Znawca
marek2 klejnot lecz niedoszlifowanymarek2 klejnot lecz niedoszlifowanymarek2 klejnot lecz niedoszlifowanymarek2 klejnot lecz niedoszlifowany
 
Postów: 1 905
   
Domyślnie 16-08-08, 11:49

Cytat:
Napisał rex_23
Ja mam pytanko jak zinstalować temat w formacie thm na tela???
Nie da rady. Plik .thm jest tylko na Sony Ericssona.
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#8)
rex_23 Offline
Nowy
rex_23 na dobrej drodze,tak trzymaj!
 
Postów: 16
   
Domyślnie 16-08-08, 12:07

dobra dzieki a możesz mi jeszcze napisać dlaczego gdy instaluje gre w formacie jar po zawsze na końcu pokazuje mi w tel że "nie można zainstalować"??
  
Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#9)
Piecu Offline
Piecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumyPiecu powód do dumy
 
Avatar Piecu
 
Postów: 1 351
Model Telefonu:
Sony Ericsson Xperia mini pro/Nokia E50
   
Domyślnie 16-08-08, 12:17

Cytat:
Napisał rex_23
dobra dzieki a możesz mi jeszcze napisać dlaczego gdy instaluje gre w formacie jar po zawsze na końcu pokazuje mi w tel że "nie można zainstalować"??
Miałem ten sam problem. Jedyne rozwiązanie to format (wpisz w trybie gotowości *#7370#). Po formacie na wszelki wypadek od razu sprawdź, czy możesz zainstalować jakąś aplikację JAVA.


  
Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Włączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony


Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[N95-2] jak instalowac gry i aplikacje ? KRZYSIUNCIO Nokia 17 25-09-09 02:38
Plik MBM?? Redeye7 Tematy ogólne / OFFTOPIC 0 27-02-09 12:52
[Hp ipaq514] jakie pliki instalowac ? dembos PDA 2 29-01-09 19:22
[N95-2] jak instalowac aplikacje xbeer Nokia 3 28-12-08 20:46
problem z n82 nie idzie instalowac aplikacji denis391 Pomoc 5 10-04-08 21:35


Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Support & tłumaczenie: vBHELP.pl - Polskie wsparcie vBulletin