FORUM.GSMCENTER.PL - Twoim Forum GSM  
Rejestracja FAQ Kalendarz Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Wróć   FORUM.GSMCENTER.PL - Twoim Forum GSM > GSM Mania > Android > Android na HTC HD2
Przeładuj stronę Najnowszy ROM do HD2 Android

Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Najnowszy ROM do HD2 Android
stare
  (#1)
Aronkiewny Offline
Nowy
Aronkiewny na dobrej drodze,tak trzymaj!

Model Telefonu:
HTC HD2

Domyślnie Najnowszy ROM do HD2 Android - 29-11-11, 17:35

Witam. Jestem trochę zielony w tym temacie, ale aktualnie na swoim HD2 posiadam Androida w wersji 2.3.7 i ROM 2.6.32. Chciałbym uaktualnić go do najnowszej stabilnj wersji czyli do 3.14(czy to jest najnowszy stabilny ?).
Mam już pobranego ROM-a oraz HARDSPL 2.08. Nie wiem tylko jak mam połączyć telefon z PC. Active Sync w moim przypadku odpada bo mam Win7 a na Windows Mobile Device Center nie wykrywa nic kiedy podłączę telefon. Jak mam to zrobić ?

Odpowiedź z Cytatem
stare
  (#2)
RobertFGC Offline
RobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszychRobertFGC najlepszy z najlepszych

Model Telefonu:
SAMSUNG NOTE II 7100,Samsung Galaxy Tab 2 P5100 16GB 3G

Domyślnie 01-12-11, 12:55

Cytat:
Napisał Aronkiewny Zobacz post
Witam. Jestem trochę zielony w tym temacie, ale aktualnie na swoim HD2 posiadam Androida w wersji 2.3.7 i ROM 2.6.32. Chciałbym uaktualnić go do najnowszej stabilnj wersji czyli do 3.14(czy to jest najnowszy stabilny ?).
Mam już pobranego ROM-a oraz HARDSPL 2.08. Nie wiem tylko jak mam połączyć telefon z PC. Active Sync w moim przypadku odpada bo mam Win7 a na Windows Mobile Device Center nie wykrywa nic kiedy podłączę telefon. Jak mam to zrobić ?